17 kwietnia, 2024

Jimmy Web

Blog

Jeśli masz sklep internetowy to powinieneś zainwestować w jego pozycjonowanie

Badania dowodzą, że wykorzystanie Internetu jako najważniejszego źródła sprzedaży to opłacalna opcja, niezależnie od tego, w jakiej branży działamy. Już ostrożne szacunki napawają ogromnym optymizmem, bo mówią o tym, że aż ponad 60 procent internautów kupuje w sklepach internetowych. Nie dziwi więc fakt, że większość sklepów online inwestuje w pozycjonowanie ich stron.

Pozycjonowanie sklepów online – jakich efektów możemy się spodziewać?

Pozycjonowanie sklepów internetowych pozwala:

  1. zwiększyć widoczność w wyszukiwarce Google;
  2. przyspieszyć rozwój firmy;
  3. wzmocnić markę i zwiększyć jej rozpoznawalność;
  4. zwiększyć ruch na stronie.

Co ważne, wszystkie te korzyści pozycjonowania sklepów online nie ustają tak długo, jak nie ustają działania pozycjonera. W praktyce oznacza to, że regularnie docieramy z naszą ofertą do ogromnej liczny użytkowników sieci.

W tym miejscu należy zaznaczyć również, że warto zatroszczyć się o to, żeby pozycjonowaniu sklepów internetowych towarzyszyły również kampanie Google Ads. Szczególnie dobre efekty przynieść mogą kampanie produktowe, czyli miniaturki produktów, które wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania wraz z ceną. To tylko jeden z przykładów wykorzystania Google Ads. Warto więc swoje kroki skierować do agencji, w których oprócz pozycjonowania sklepu internetowego, specjaliści zajmą się również takimi działaniami. Taką kompleksową ofertę proponuje m.in. Agencja SEO i SEM Internetica.

Dlaczego przedsiębiorstwa nie rezygnują z pozycjonowania swoich sklepów internetowych?

Pozyskiwanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży wciąga! Firmy, które na własnej skórze odczuły, co oznaczają korzyści związane z pozycjonowaniem sklepów online, nie wyobrażają sobie zaprzestać takich działań. Wręcz przeciwnie – przedsiębiorcy, zachęceni atrakcyjnymi efektami, chętnie decydują się na bardziej zaawansowane pakiety i wzmożone działania. To jeden z najlepszych dowodów na to, że strategia jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy, pozwalającej zyskać nowych klientów i utrzymać pozytywne stosunki z dotychczasowymi.

Źródło: https://internetica.pl/